Ingenting går som jag vill att det ska

Säg mig, varför går I N G E N T I N G som jag vill att det ska gå!? Min data kan ju ta och slänga sig i väggen, jävla hordata alltså. Sitter vid mammas jävla bärbara datorn nu som bokstavligen suger kuk. Är så inihelvete förbannad på mitt ex och vill spy när jag tänker på att jag går ut nian snart och har ig i exakt alla ämnen, säger bara lycka till i livet Felicia. Kommer bli en jävla städerska på t-c toalett, frääääshy! fuck it ..

aja, ska sluta klaga. Drog somsakt till centrum med tess och sola. Men eftersom jag aldrig någonsin blir brun. Utan bara röd som en jävla tomat så ser man ingen skillnad så förstår inte varför jag alltid lägger ner pengar på solarium när jag vet själv att jag blir aldrig brun. Har iallafall precis smort in mig med brun utan sol och hoppas på lite resultat. Ska packa lite nu för drar till min pader imorgon och stannar där till på söndag, lagom länge sen jag träffa honom.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: