Härlig dag

Jag och Jennifer drog in till söder igår runt fem tiden, drog och käka. Sen satt vi ute och rökte och snacka i detta underbar väder. Vid sju drog vi till bion, tror folket på bion blev en aniiing lite irriterade på oss, hehe .. Vid tio tiden var vi hemma hos mig, satt vid datan och bara tog det lugnt. Hade galet svårt att somna, efter ett jävla bra tag men panikångest och lugnande tabletter lyckades jag somna. Jennifer väckte mig halv elva imorse då vi fixade oss och drog ut, köpte glass och bara chillade, vid tolv drog hon då sebbe kom till mig. Vi kolla film och bara myste, vi drog ut vid fyra och träffade Malin och Nathalie och umgicks med dom lite. Runt fem drog sebbe då mina brosher kom och hämta mig sen åkte vi ut till landstället, har inte varit hära sen förra sommaren. Ligger iaf och kollar på tv nu och mobilbloggar, ska alldeles strax gå ut och röka och ringa sebbe. Ska också försöka somna hyfsat ikväll. Ska hem ganska tidigt imorgon, ska hem och fixa mig sen kommer sebbe, så vi hörs imorgon kväll. Ingen bild får ni eftersom jag mobilbloggar och jag är ju lagom efterbliven och vet inte hur man lägger upp bild på bloggen från luren, aja! Puss

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: