Galet varmt


Looooong time ago!

Det är helt fucking jävla sjukt hur varmt det är ute, så jääääääävla underbart!
Helluuu iallafall, vaknade vid tolv idag då pappas tjej gjorde iordning frukost till mig. Satt ute och i solen och käkade och la mig sen och sola. vid ett tiden började vi packa ihop och drog hem. Kom precis hem till min padre, ska packa och duscha sen åka hem till mammsen min igen. Skulle ju träffat Sebbe idag men det blev inte så eftersom han bor i Nacka och har träning vid fyra så hinner vi inte. Men jennifer kommer iallafall sen och sover över, like always. Har tagit massvis med bilder men kan inte lägga över dom på datorn för min data sladd ligger hemma hos min mamma, så ni får bilder sen! Aja men nu ska jag duscha, puss på er


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: