00:04


Att blogga är igentligen det absolut sista jag har tid med nu. Har fett mycket att göra innan jag ska gå och lägga mig, menmen skitsamma.

Mamma väckte mig runt elva imorse då jag gick upp och fixade mig sen drog vi till farsta. Fick med mig en bh, skjorta, och lite smink och ett par glajjer! Vid fyra tiden åkte vi hem igen då Nathalie kom hit och har varit hära tills nu. Hon drog för typ två min sen. Vi har bara chillat galet hela dagen, snackat och skrattat så jag seriöst legat på golvet och schippat efter luft, alltid lika jävla kul med henne alltså, klockren brud! Aja men skulle igentligen åkt till min padre idag men han kunde inte så ska dit imorgon. Ska städa rummet, lägga fram kläder, packa, duscha osv innan jag lägger mig. Han hämtar mig runt elva imorgon då vi ska på middag hos hans tjej sen ska jag vidare till Jennifer och dra in på bio med henne. Och troligtvis träffa Natha sen på kvällen. Men aja ska snart klart med sebbe nu sen fixa rummet och det, hörs vi inte imorgon så hörs vi antagligen på söndag, hare gööööööötttt!
over and out


Kommentarer
moa larsson

Svar : Å tack sötan! Ska inte sluta blogga :) Tror aldrig att jag kommer klara av det.. Du vet ju hur jag är! Ska fixa till min design lite och sådär :) Hör av dig när du vill prata. Älskar dig <3

2011-04-23 15:07:33
URL: http://moasfoto.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: